• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
تحقیقات مدیریت آموزشی
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 11 (1398-99)
دوره دوره 10 (1397-98)
شماره شماره 40
شماره شماره 39
شماره شماره 38
شماره شماره 37
دوره دوره 9 (1396-97)
دوره دوره 8 (1395-96)
دوره دوره 7 (1394-95)
دوره دوره 6 (1393-94)
دوره دوره 5 (1392-93)
دوره دوره 4 (1391-92)
دوره دوره 3 (1390-91)
دوره دوره 2 (1389-90)
دوره دوره 1 (1388-89)
عبدی هولایی, جلال, صفاریان همدانی, سعید, یوسفی سعیدآبادی, رضا, تقی پور, محمد. (1398). پیش بینی بازاریابی کار آفرینانه بواسطه برنامه ریزی استراتژیک (به انضمام مطالعه موردی). تحقیقات مدیریت آموزشی, 10(39), 127-146.
جلال عبدی هولایی; سعید صفاریان همدانی; رضا یوسفی سعیدآبادی; محمد تقی پور. "پیش بینی بازاریابی کار آفرینانه بواسطه برنامه ریزی استراتژیک (به انضمام مطالعه موردی)". تحقیقات مدیریت آموزشی, 10, 39, 1398, 127-146.
عبدی هولایی, جلال, صفاریان همدانی, سعید, یوسفی سعیدآبادی, رضا, تقی پور, محمد. (1398). 'پیش بینی بازاریابی کار آفرینانه بواسطه برنامه ریزی استراتژیک (به انضمام مطالعه موردی)', تحقیقات مدیریت آموزشی, 10(39), pp. 127-146.
عبدی هولایی, جلال, صفاریان همدانی, سعید, یوسفی سعیدآبادی, رضا, تقی پور, محمد. پیش بینی بازاریابی کار آفرینانه بواسطه برنامه ریزی استراتژیک (به انضمام مطالعه موردی). تحقیقات مدیریت آموزشی, 1398; 10(39): 127-146.

پیش بینی بازاریابی کار آفرینانه بواسطه برنامه ریزی استراتژیک (به انضمام مطالعه موردی)

مقاله 6، دوره 10، شماره 39، بهار 1398، صفحه 127-146  XML اصل مقاله (743 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
جلال عبدی هولایی1؛ سعید صفاریان همدانی2؛ رضا یوسفی سعیدآبادی3؛ محمد تقی پور4
1دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
2گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
3مدیرگروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
4دانشگاه آزاد اسلامی- واحد علوم و تحقیقات- باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان
چکیده
  این پژوهش به بررسی «رابطه برنامه ریزی  استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران» پرداخته است. روش تحقیق از نظر ماهیت روشجمع آوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی است،و از نظر هدف، کاربردی  است. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان شاغل در بائک صادرات منطقه شمال تهران به تعداد 1200 نفر در پنج حوزه و شش شعبه ممتاز است، که 350 نفر زن، و 850 نفر مرد می باشند. برای تعیین حجم نمونه براساس جدول کرجسی و مورگان ، تعداد 291 نفر تعیین ، که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای بر حسب جنسیت،  85 زن‌ و 206 مرد به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند. ابزار گردآوری اطلاعات دو پرسشنامه برنامه ریزی استراتژیک بر مبنای مدل برایسون (1999)، پرسشنامه بازاریابی کارآفرینانه فیور و همکاران (2013) است. هر دو پرسشنامه استاندارد بوده و از روایی محتوایی برخوردارند. پایایی با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای پرسشنامه برنامه ریزی استراتژیک 72/0 و پرسشنامه بازاریابی کارآفرینانه به میزان 87/0 بدست آمد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS نشان داد رابطه همبستگی معنی داری بین برنامه ریزی استراتژیک با چهار مولفه بازاریابی کارآفرینانه شامل فرصت هشیاری(69/0)، نوآوری معطوف به مصرف کننده (82/0)، ایجاد ارزش (51/0)، و مدیریت ریسک (90/0) » وجود دارد. «مدیریت ریسک»  و «فرصت هشیاری » از مولفه های بازاریابی کارافرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران  (آماره 4.105 t =  ، با مقدار 0.012= Sig.  ؛ آماره 2.023 t =  ، با مقدار 0.037 = Sig.) بیشترین تاثیر را از یرنامه ریزی استراتژیک می پذیرد. و کمترین تاثیر مربوط به مولفه « ایجاد ارزش » با (آماره 1.545- t =  ، با مقدار 0.280 = Sig) می باشد.
کلیدواژه‌ها
بازاریابی کار آفرینانه؛ برنامه ریزی استراتژیک؛ بانک صادرات؛ بازاریابی کار آفرینانه بانک صادرات
مراجع
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 2,561
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 167
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.