1
دانشگاه ازاد اسلامی ، واحد فیروزکوه، گروه مدیریت صنعتی ، فیروکوه ایران
2
دانشگاه ازاد اسلامی ، واحد فیروزکوه، گروه مدیریت فناوری اطلاعات، فیروکوه ایران
چکیده
نهاد آموزش و پرورش در سالهای اخیر با مسائلی از جمله افزایش مخارج و دشواری در تامین هزینهها و کاهش کیفیت آموزشی روبرو می باشد .تنگناها و فشارهایی که نظام آموزشی در نتیجهی نگرشهای روبه تغییر نسبت به کیفیت آموزش از جمله: پدیده جهانی شدن، توسعه پایدارانسانی، حقوق بشر، صلح و امنیت، کیفیت کلی زندگی در سطوح فردی، خانوادگی، اجتماعی و جهانی مواجه هستند صاحبنظران را بر آن داشته است که در صدد ارائه راه حلهایی برای بهبود کیفیت آموزشی باشند. یکی از مهمترین راه حلهای ارائه شده استفاده از برنامهریزی و تفکر استراتژیک به جای برنامهریزی واکنشی میباشد. برنامهریزی استراتژیک در سه سطح فراسوی کلان، کلان و خرد مطرح میباشد. در این تحقیق برنامهریزی استراتژیک منابع انسانی و رابطه آن با کیفیت آموزشی مورد توجه قرار گرفته است.
شیبت الحمدی, سید احمد, & آقاهادی, سعیده. (1396). بررسی نقش برنامهریزی استراتژیک منابع انسانی بر کیفیت آموزشی. تحقیقات مدیریت آموزشی, 8(31), 63-82.
MLA
سید احمد شیبت الحمدی; سعیده آقاهادی. "بررسی نقش برنامهریزی استراتژیک منابع انسانی بر کیفیت آموزشی". تحقیقات مدیریت آموزشی, 8, 31, 1396, 63-82.
HARVARD
شیبت الحمدی, سید احمد, آقاهادی, سعیده. (1396). 'بررسی نقش برنامهریزی استراتژیک منابع انسانی بر کیفیت آموزشی', تحقیقات مدیریت آموزشی, 8(31), pp. 63-82.
VANCOUVER
شیبت الحمدی, سید احمد, آقاهادی, سعیده. بررسی نقش برنامهریزی استراتژیک منابع انسانی بر کیفیت آموزشی. تحقیقات مدیریت آموزشی, 1396; 8(31): 63-82.