- احمدی، مینا و آقاجانی، حسینعلی (1393)، مطالعه چرخه مدیریت دانش و ایجاد کارکنان دانش مدار در بانکها، civilia.com
- الهی، قدس (1392). ارزیابی آمادگی فرهنگی سازمان جهت پیادهسازی موفقیت آمیز مدیریت دانش با رویکرد FMCDM مطالعه موردی در بانک مرکزی ایران. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، (1)27
- بهنام، علی (1383)، مدیریت دانش و چون و چرایی درباره آن، فصلنامه کتاب،51 (59).
- بیک زاد، جعفر و دودمانی ملکی، هانیه (1393)،بررسی تأثیر عوامل سازمانی بر عملکرد مدیریت دانش در آموزش و پرورش: مطالعه موردی آموزش و پرورش شهر ملکان،www.ensani.ir
- خسروی پور، بهمن و کربلایی، زینب (1392)مدیریت دانش گامیموثر در جهت توسعه و پیشرفت سازمان، Civilia.com
- فقیهی، ابوالحسنی و فیضی، طاهره (1385)، «سرمایه اجتماعی: رویکردی نو در سازمان» دانش مدیریت، فصلنامه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، سال نوزدهم، شماره 72، صص 46-23.
- عبدالکریمی، مهوش (1391)، مدیریت دانش، فن آوری و خلاقیت و نقش آنها در بهبود کارآیی و اثربخشی فرآیندها،، چشم انداز مدیریت دولتی؛ دانشگاه شهید بهشتی.
- کیاکجوری، داود (1393)، رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی )مطالعه موردی: اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران(، sid.ir.
- متاجی نموری، منیر(1393)، بررسی رابطه بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی )مطالعه موردی: اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران(، sid.ir.
- نکویی مقدم، محمود و بهشتی فر، ملیکه (1392)، سازمانهای یادگیرنده،behdasht.gov.ir.
- نیک پور، امین و سلاجقه، سنجر (۱۳۸۹). رابطه بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی.
منابع انگلیسی
- Andrew Gemino, Blaize Horner Reich, Chris Sauer (2014), Plans versus people, Comparing knowledge management approaches in IT-enabled business projects. Plans versus people: Comparing knowledge management approaches in IT-enabled business projects.
- Anup Chawan, Hari Vasudevan, (2014), Knowledge Management Practices in Indian Manufacturing MSMEs: Challenges and opportunities, 12th GLOBAL CONGRESS ON MANUFACTURING AND MANAGEMENT, GCMM 2014.
- Bhatt, G. (2001). “Knowledge management in organizations: Examining the interactions between technologies, techniques, and people”. Journal of Knowledge Management, 5 (1): 68-75
-
- Davy Monticolo, Julien Badin, Samuel Gomes, Eric Bonjour, Dominique Chamoret (2014) A meta-model for knowledge configuration management to support collaborative engineering. Journal of Elsevier.
- Karkoulian, S, Halawi, L.A. and Mccarthy, R.V. (2008), Knowledge Management Formal and Informal Mentoring: An Empirical Investigation in Lebanese Banks, the Learning Organization, Vol. 15 No. 5, pp. 409-25.
- Liano,R(2009), Information Technology in Support of Knowledge Management, Sharif University of technology, Sciatica Iranica, vol.9, No.3
-
- Roos,M (2008), Knowledge Management Practices in Indian Manufacturing MSMEs: Challenges and opportunities, 10th GLOBAL CONGRESS ON MANUFACTURING AND MANAGEMENT, GCMM 2014.
- Shaw, D., & McGregor, G. (2010). Making memories available: a framework for preserving rural heritage through community knowledge management (cKM). Knowledge Management Research & Practice, 8(2), 121-134.
- Smith, H., McKeen, J., & Singh, S. (2010). Creating the KM mindset: why is it so difficult? Knowledge Management Research & Practice, 8(2), 112-120.
- Sveiby, K. (2013). Transfer of knowledge and the information processing professions. European Management Journal, 14(4), 379-388.
- Styhre(2014), Lars Schweizer (2014), Knowledge as a key in the relationship between high-performance work systems and workforce productivity, Journal of Business Research. 12th GLOBAL CONGRESS ON MANUFACTURING AND MANAGEMENT, GCMM 2014
- Sveiby, K. (2013). Transfer of knowledge and the information processing professions. European Management Journal, 14(4), 379-388
- Tillian, B. (2010). Knowledge management more effort - More success? Journal of Universal Computer Science, 7(7), 602-609.
- Vladimir Bures a, Andrea Stropkova (2013), Labour Productivity and Possibilities of its Extension by Knowledge Management Aspects, 2nd World Conference on Business, Economics and Management, WCBEM 2013.
- Yong Suhk Pak a, 1, Wonchan Ra b, Jong Min Lee (2014), an integrated multi-stage model of knowledge management in international joint ventures: Identifying a trigger for knowledge exploration and knowledge harvest, School of Business,