- افجه ای، سید علی اکبر. (1384). مدیریت اسلامی، تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی، واحد علامه طباطبایی.
- اسماعیل لو، سجاد. (1387). سبک رهبری خدمتگزار، ماهنامه تدبیر، 193.
- حسن پور، اکبر. (1383). مدلی برای رهبری خدمتگزار، نشریه: سازمان مدیریتی صنعتی، شماره 153.
- حقیقی، محمدعلی و همکاران. (1382). مدیریت رفتار سازمانی، تهران: نشر ترمه، فصل یکم.
- خدیوی، اسدالله. (1386). درآمدی بر رفتار سازمانی در سازمان های هزاره سوم، تبریز: انتشارات شایسته .
- رضائیان، علی. (1386). مبانی سازمان و مدیریت، تهران: نشرسازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی.
- سلمانی، داود. (1382). کیفیت زندگی کاری و ارتباط آن با عملکرد و بهره وری
سازمان ها، مجله دانش مدیریت، 60 ، 61.
- قرایی پور، رضا. (1387). رهبری خدمتگزار، نشریه صنعت و خودرو، 124.
- میرزایی سقین سرا، جواد. (1387). مقایسه اثربخشی سبک های رهبری خادمیت و عاملیت در مدارس مقطع متوسطه ناحیه 4 تبریز، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تبریز.
-Laub, Jim (2004) Difining sevent leadership: A Recommended Typology for servent leadership studies, servant leadership Roundtable, August, ppl-12.
-Green, leat, servent as leader, Appliepstudies, 1970.
-Nair, K. (1994), A Higher Standard of Leadership: Lessons from the Life of Gandhi, Berrett- Koehler Publishers, San Francisco, CA.
-Russell F.Robert, A. Gregory stone (2002) Areview of servant leadership Attributes: Developing apractical Model, leadership and organization development Journal, vol 23.wo.pp145-157.
-Russell F. (2001) The Role of values in servant leadership, leadership and organization development Journal, vol22. No2, pp76-83.
- http://www.iranika.ir