- ابطحی، سید حسین صلواتی، عادل. (1358)، مدیریت دانش در سازمان، تهران: انتشارات پیوند نو، چاپ اول.
- الوانی، سید مهدی و دانایی فرد، حسن. (1380)،گفتارهایی در فلسفه تئوری های سازمان دولتی، تهران، انتشارات صفار، چاپ اول.
- الوانی، سید مهدی. تهمینه ناطق و محمد مهدی فراحی. (1386)، نقش سرمایه اجتماعی در توسعه مدیریت دانش سازمانی، فصلنامــه علوم مدیریت ایران، سال 2، شماره 5 ، 70-35 .
- انواری رستمی، علی اصغر. وشهاثی، بهنام. (1388)، مدیریت دانش و سازمان یاد گیرنده: تحلیلی بر نقش مستند سازی دانش و تجربه، فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، شماره 2، 18-3.
- ترنتن، استیو و مک کراکن، کریسی. (1386)، نقش عامل انسانی در مدیریت دانش، کتابداری و اطلاع رسانی، شماره 37 ،199-211.
- حسن زاده، محمد. (1385)، مدیریت دانش، مفاهیم و زیرساخت ها، تهران: انتشارات کتابدار .
- زعفریان، رضا. مونا اسماعیل زاده و نساء شفاهی.(1387)، ارائه الگوی مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک و متوسط، توسعه کارآفرینی، سال اول، شماره 2، 102-75.
- سوری، حسن. (1386)، مهندسی مجدد در سازمان های ایرانی، تهران: نشر رسا، چاپ اول.
- عبدالهی، محمد. و میرطاهر موسوی. (1386)، سرمایه اجتماعی در ایران؛ وضعیت موجود، دورنمای آینده و امکان شناسی گذار، رفاه اجتماعی، سال6 ، شماره 25، 233-195.
- قاسمی، وحید. رضا اسماعیلی و کامران بدیعی. (1385)، رتبه بندی سرمایه اجتماعی در
شهرستان های استان اصفهان، رفاه اجتماعی، دوره 6، شماره 23.
- مشبکی، اصغر. و زراعی، عظیم .(1382)، مدیریت دانش با محوریت نوآوری، فصلنامه مدیریت و توسعه، شماره 16.
- موسوی، عباس. (1384)، مدیریت دانش، مجله اصلاح و تربیت، شماره 46، 23-12.
- ناطق پور، محمد جواد. و فیروز آبادی، سید احمد. (1384)، سرمایه اجتماعی و عوامل موثر برشکل گیری آن در شهر تهران، جامعه شناسی ایران، دوره 6، شماره 4، 59-91 .
-Bhatt,GD.(2001). Knowledge management in organization: Examining the interaction between technologies,techniques,and People,journal of Knowledge Management,Vol.5,No.1,pp.68-75.
-Cohen,D.&Prusak, L.(2001). In good company :how social capital make organizations Work,In Vilanova& josa (2003) Social capital as a managerial phenomenon working, paper department of Industrial Engineering and Management,Tamper university of Technology.
-Davenport,T & L.prusak(1998),Working knowledge:how organizations manage what they Know, Boston:Harvard Business School Press.
-Hales, S(2001), Dimensions Knowledge and its management,Slon Management sloan Management Review.
-Nahapiet, j. & S. Ghoshal(1998),Social capital, intellectual capital and the organizational Advantage,Academy of Management Review,Vol.23 No.2,pp.242-266.
-Putnam, R .D .& K. A. Goss (2002), Inrtoduction, in Putnam, democracies in flux, The Evolution of Social Capital inContemporary Society, Oxford Univer