آموزش ابتداییشناسایی و اولویت بندی امکان ها در توسعه رویکرد شناختی آموزش ابتدایی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 159-178]
آموزش ضمن خدمتابعاد الگوی اثربخشی آموزش های ضمن خدمت مدیران دوره ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 15-32]
آموزش و پرورشارائه الگوی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تاثیر آن بر شیوه های حل مسأله دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 55-68]
آموزش و پرورشمدل ارتقاء یافته مولفه های سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش با روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 115-134]
آموزش و پرورشتأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی الکترونیکی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان حوزه مالی وزارت آموزش و پرورش) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 185-204]
آموزش و پرورش ابتداییشناسایی مولفههای علوم شناختی موثر بر مدل نظام آموزشی (مطالعه موردی: مراکز پیشدبستانی) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 183-204]
آموزشوپرورش شهر تهرانوضعیت مدیریت تعالی و عوامل سازنده آن در مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 115-132]
ا
ایتاثیر اخلاق حرفهای بر عملکرد و انگیزش شغلی معلمان با نقش میانجی دینداری در کار [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 291-265]
اجتماعیبررسی عوامل مؤثر بر مشارکت پذیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه اول دخترانه مناطق شمال شهر تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 77-96]
اخلاق حرفه&lrmتاثیر اخلاق حرفهای بر عملکرد و انگیزش شغلی معلمان با نقش میانجی دینداری در کار [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 291-265]
ادراک از محیط کلاسبررسی ارتباط مشخصات فردی با اضطراب امتحان و ادراک از محیط کلاس دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 153-168]
ارتقاء درسپژوهیشناسایی مولفههای علوم شناختی موثر بر مدل نظام آموزشی (مطالعه موردی: مراکز پیشدبستانی) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 183-204]
ارتقاءمدیریت بهره وریشناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای موثر بر ارتقاء مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 169-182]
استان تهرانشناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای موثر بر ارتقاء مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 169-182]
اشتیاق شغلینقش واسطهایی اعتماد سازمانی در رابطه با اشتیاق شغلی و هویت سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرمرودشت [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 172-153]
اضطراب امتحانبررسی ارتباط مشخصات فردی با اضطراب امتحان و ادراک از محیط کلاس دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 153-168]
اعتماد سازمانینقش واسطهایی اعتماد سازمانی در رابطه با اشتیاق شغلی و هویت سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرمرودشت [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 172-153]
اعضای هیأت علمیارایه مدلی مبتنی بر تأثیر برنامههای چندرسانهای و یادگیری الکترونیکی بر کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 125-158]
اعضای هیئت علمیشناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای موثر بر ارتقاء مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 169-182]
افتخار سازمانیتاثیر رهبری تحول گرا بر شکوفایی با تأکید بر نقش میانجی افتخار سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر) [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 139-152]
الگوی راهبردهای یادگیری خودتنظیمیارائه الگوی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تاثیر آن بر شیوه های حل مسأله دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 55-68]
انگیزش شغلیتاثیر اخلاق حرفهای بر عملکرد و انگیزش شغلی معلمان با نقش میانجی دینداری در کار [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 291-265]
انگیزهمشکل انگیزه مندی دانش آموزان در کلاس های انلاین و تاثیر آن بر میزان یادگیری آن ها [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 37-58]
اهمال کاریاثربخشی آموزش مهارتهای هیجانی- اجتماعی و مدیریت استرس بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 55-76]
ب
بانک تجارتنقش میانجی شایسته سالاری در رابطهی بین عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی کارکنان بانک تجارت استان مازندران [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 33-54]
برنامه درسی کارآفرینیطراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 205-224]
برنامههای چندرسانهایارایه مدلی مبتنی بر تأثیر برنامههای چندرسانهای و یادگیری الکترونیکی بر کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 125-158]
بیش اعتمادی مدیرانبررسی تاثیر بیش اعتمادی مدیران و سرمایه گذاری مضاعف بر درماندگی مالی شرکتها [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 119-138]
بیماران فشارخونشناسایی عوامل سواد سلامت برای بیماران فشارخون با رویکرد دیمتل و تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 59-76]
بهرهوریشناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای موثر بر ارتقاء مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 169-182]
پ
پایدارسازیشناسایی عوامل اثرگذار بر پایدارسازی کسب و کارهای دانش بنیان (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 15-36]
پنهان سازی دانشواکاوی عوامل فردی موثر بر پنهان سازی دانش در فضای علمی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 101-118]
ت
تحلیل عاملیطراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 205-224]
تحلیل مضمونشناسایی عوامل سواد سلامت برای بیماران فشارخون با رویکرد دیمتل و تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 59-76]
تداوم آموزش الکترونیکیبررسی نقش سواد دیجیتال و حمایت سازمانی در عملکرد یادگیری الکترونیکی با در نظر گرفتن متغیر میانجی تداوم آموزش الکترونیکی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 133-152]
تربیت اخلاقیبررسی عوامل مؤثر بر رشد اخلاقی دانش آموزان ابتدایی (مطالعه موردی: دبستانهای دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 135-148]
تعهدسازمانیارزشیابی ارتباط میان سبک رهبری تحول آفرین مدیران با تعهدسازمانی در مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 77-100]
توسعه تفکر راهبردیطراحی الگوی اثربخش تفکر راهبردی مدیران منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران در راستای بهرهوری و نوآوری فردی با رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 53-76]
توسعه حرفه ایرابطه بین سواد چندرسانه ای با توسعه حرفه ای مدیران ناحیه یک آموزش و پرورش شهر ساری [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 37-54]
توسعه رویکرد شناختیشناسایی و اولویت بندی امکان ها در توسعه رویکرد شناختی آموزش ابتدایی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 159-178]
توسعه نگرش کارآفرینانهشناسایی مولفه وشاخص های نظام آموزشی مبتنی برتوسعه نگرش کارآفرینانه هنرآموزان درهنرستانهای شهر تهران : یک پژوهش کیفی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 105-120]
ج
جامعهشناسی مدیریتتحلیل کیفی پیامدهای رفتار مدیریتی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 97-114]
ح
حمایت سازمانیبررسی نقش سواد دیجیتال و حمایت سازمانی در عملکرد یادگیری الکترونیکی با در نظر گرفتن متغیر میانجی تداوم آموزش الکترونیکی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 133-152]
خ
خانوادگیبررسی عوامل مؤثر بر مشارکت پذیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه اول دخترانه مناطق شمال شهر تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 77-96]
د
دانش آموزمشکل انگیزه مندی دانش آموزان در کلاس های انلاین و تاثیر آن بر میزان یادگیری آن ها [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 37-58]
دانش آموزانبررسی ارتباط مشخصات فردی با اضطراب امتحان و ادراک از محیط کلاس دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 153-168]
دانش آموزان ابتداییبررسی عوامل مؤثر بر رشد اخلاقی دانش آموزان ابتدایی (مطالعه موردی: دبستانهای دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 135-148]
دانشگاه آزاد اسلامیبررسی عوامل ساختاری و مدیریتی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانههای دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 15-36]
دانشگاه آزاد اسلامیشناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای موثر بر ارتقاء مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 169-182]
دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضویواکاوی عوامل فردی موثر بر پنهان سازی دانش در فضای علمی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 101-118]
دیتملشناسایی عوامل سواد سلامت برای بیماران فشارخون با رویکرد دیمتل و تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 59-76]
درسپژوهی ابتداییشناسایی مولفههای علوم شناختی موثر بر مدل نظام آموزشی (مطالعه موردی: مراکز پیشدبستانی) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 183-204]
درماندگی مالیبررسی تاثیر بیش اعتمادی مدیران و سرمایه گذاری مضاعف بر درماندگی مالی شرکتها [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 119-138]
دینداری در کارتاثیر اخلاق حرفهای بر عملکرد و انگیزش شغلی معلمان با نقش میانجی دینداری در کار [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 291-265]
ذ
ذکرهای معنویتأثیر نیمکره های مغز، تغذیه و ذکرهای معنوی بر مکتب پراگماتیسم و ابن سینایی [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 243-264]
ر
رشد اخلاقیبررسی عوامل مؤثر بر رشد اخلاقی دانش آموزان ابتدایی (مطالعه موردی: دبستانهای دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 135-148]
رشد و یادگیریتأثیر کارت امتیازی متوازن به عنوان ابزار سیستم مدیریت استراتژیک بر بهبود توسعه پایدار: اندازهگیری میانجیگری عملکرد سازمان [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 95-114]
رضایت شغلیپیشبینی عملکرد شغلی معلمان بر اساس سبک مدیریت مدیران با توجه به نقش واسطهای رضایت شغلی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 77-104]
رفتار سازمانیتحلیل کیفی پیامدهای رفتار مدیریتی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 97-114]
رفتار مدیریتیتحلیل کیفی پیامدهای رفتار مدیریتی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 97-114]
رهبری تحول گراتاثیر رهبری تحول گرا بر شکوفایی با تأکید بر نقش میانجی افتخار سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر) [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 139-152]
رهبری معنویتأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی الکترونیکی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان حوزه مالی وزارت آموزش و پرورش) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 185-204]
روانشناسی مدیریتتحلیل کیفی پیامدهای رفتار مدیریتی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 97-114]
س
ساختار سازمانی حامی یادگیریارایه مدل سازمان یادگیرنده از منظر ساختار سازمانی حامی یادگیری درآموزش و پرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 149-160]
سازمان یادگیرندهارایه مدل سازمان یادگیرنده از منظر ساختار سازمانی حامی یادگیری درآموزش و پرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 149-160]
سبک رهبریارزشیابی ارتباط میان سبک رهبری تحول آفرین مدیران با تعهدسازمانی در مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 77-100]
سبک رهبری تحول آفرینارزشیابی ارتباط میان سبک رهبری تحول آفرین مدیران با تعهدسازمانی در مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 77-100]
سرمایه اجتماعیمدل ارتقاء یافته مولفه های سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش با روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 115-134]
سرمایه گذاری مضاعفبررسی تاثیر بیش اعتمادی مدیران و سرمایه گذاری مضاعف بر درماندگی مالی شرکتها [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 119-138]
سواد چندرسانه ایرابطه بین سواد چندرسانه ای با توسعه حرفه ای مدیران ناحیه یک آموزش و پرورش شهر ساری [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 37-54]
سواد دیجیتالبررسی نقش سواد دیجیتال و حمایت سازمانی در عملکرد یادگیری الکترونیکی با در نظر گرفتن متغیر میانجی تداوم آموزش الکترونیکی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 133-152]
سواد سلامتشناسایی عوامل سواد سلامت برای بیماران فشارخون با رویکرد دیمتل و تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 59-76]
ش
شاخة فنی و حرفه ایطراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 205-224]
شایستهسالارینقش میانجی شایسته سالاری در رابطهی بین عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی کارکنان بانک تجارت استان مازندران [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 33-54]
شرکت ملی گازطراحی الگوی اثربخش تفکر راهبردی مدیران منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران در راستای بهرهوری و نوآوری فردی با رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 53-76]
شکوفاییتاثیر رهبری تحول گرا بر شکوفایی با تأکید بر نقش میانجی افتخار سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر) [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 139-152]
شهرداریالگوسازی نوآوری باز خدماتی با رویکرد ارتقاء کیفی خدمات و پیشرفت سازمانی در سازمانهای خدماتی [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 69-94]
شیوه های حل مسألهارائه الگوی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تاثیر آن بر شیوه های حل مسأله دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 55-68]
ص
صلاحیت های حرفه ای معلمیواکاوی صلاحیت های حرفهای معلمی از منظر رویکرد پست مدرن به منظور ارائة الگو [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 225-242]
ع
عدالت سازمانینقش میانجی شایسته سالاری در رابطهی بین عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی کارکنان بانک تجارت استان مازندران [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 33-54]
عملکرد یادگیری الکترونیکیبررسی نقش سواد دیجیتال و حمایت سازمانی در عملکرد یادگیری الکترونیکی با در نظر گرفتن متغیر میانجی تداوم آموزش الکترونیکی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 133-152]
عملکرد سازمانتأثیر کارت امتیازی متوازن به عنوان ابزار سیستم مدیریت استراتژیک بر بهبود توسعه پایدار: اندازهگیری میانجیگری عملکرد سازمان [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 95-114]
عملکرد شغلیتاثیر اخلاق حرفهای بر عملکرد و انگیزش شغلی معلمان با نقش میانجی دینداری در کار [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 291-265]
عملکرد شغلیپیشبینی عملکرد شغلی معلمان بر اساس سبک مدیریت مدیران با توجه به نقش واسطهای رضایت شغلی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 77-104]
عملکرد شغلی مدیرانتأثیر مدیریت دانش بر عملکرد شغلی مدیران موسسات آموزش عالی شهر خرمآباد [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 161-184]
عواملمدل ارتقاء یافته مولفه های سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش با روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 115-134]
عوامل اثرگذارشناسایی عوامل اثرگذار بر پایدارسازی کسب و کارهای دانش بنیان (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 15-36]
عوامل ساختاریبررسی عوامل مؤثر بر مشارکت پذیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه اول دخترانه مناطق شمال شهر تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 77-96]
عوامل سازنده مدیریت تعالیوضعیت مدیریت تعالی و عوامل سازنده آن در مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 115-132]
عوامل فردیواکاوی عوامل فردی موثر بر پنهان سازی دانش در فضای علمی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 101-118]
عوامل ملموسبررسی کیفیت خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت خودروسازی کیا موتورز در شهر تهران با استفاده از مدل سروکوال [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 41-52]
ف
فردیبررسی عوامل مؤثر بر مشارکت پذیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه اول دخترانه مناطق شمال شهر تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 77-96]
فضای علمیواکاوی عوامل فردی موثر بر پنهان سازی دانش در فضای علمی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 101-118]
ق
قابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتبررسی کیفیت خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت خودروسازی کیا موتورز در شهر تهران با استفاده از مدل سروکوال [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 41-52]
ک
کارآفرینیطراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 205-224]
کارآفرینی الکترونیکیتأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی الکترونیکی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان حوزه مالی وزارت آموزش و پرورش) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 185-204]
کارکنانمدل ارتقاء یافته مولفه های سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش با روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 115-134]
کتابخانههای دیجیتالبررسی عوامل ساختاری و مدیریتی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانههای دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 15-36]
کسب و کار داخلیتأثیر کارت امتیازی متوازن به عنوان ابزار سیستم مدیریت استراتژیک بر بهبود توسعه پایدار: اندازهگیری میانجیگری عملکرد سازمان [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 95-114]
کسب و کارهای دانش بنیانشناسایی عوامل اثرگذار بر پایدارسازی کسب و کارهای دانش بنیان (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 15-36]
کیفیت تدریسارایه مدلی مبتنی بر تأثیر برنامههای چندرسانهای و یادگیری الکترونیکی بر کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 125-158]
کیفیت خدماتالگوسازی نوآوری باز خدماتی با رویکرد ارتقاء کیفی خدمات و پیشرفت سازمانی در سازمانهای خدماتی [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 69-94]
کلیدواژه: سبک مدیریتپیشبینی عملکرد شغلی معلمان بر اساس سبک مدیریت مدیران با توجه به نقش واسطهای رضایت شغلی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 77-104]
کلید واژه ها: مشارکت پذیریبررسی عوامل مؤثر بر مشارکت پذیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه اول دخترانه مناطق شمال شهر تهران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 77-96]
کلمات کلیدی: تغذیهتأثیر نیمکره های مغز، تغذیه و ذکرهای معنوی بر مکتب پراگماتیسم و ابن سینایی [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 243-264]
کودکان دبستانیارائه الگوی عملی بهبود کیفیت سلامتی کودکان دبستانی از طریق آموزش مهارتهای زندگی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 15-40]
م
مالیتأثیر کارت امتیازی متوازن به عنوان ابزار سیستم مدیریت استراتژیک بر بهبود توسعه پایدار: اندازهگیری میانجیگری عملکرد سازمان [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 95-114]
محتوای دیجیتالبررسی عوامل ساختاری و مدیریتی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانههای دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 15-36]
مدارس ابتداییشناسایی و اولویت بندی امکان ها در توسعه رویکرد شناختی آموزش ابتدایی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 159-178]
مدیران دوره ابتداییابعاد الگوی اثربخشی آموزش های ضمن خدمت مدیران دوره ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 15-32]
مدیران منابع انسانیطراحی الگوی اثربخش تفکر راهبردی مدیران منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران در راستای بهرهوری و نوآوری فردی با رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 53-76]
مدیران و معلمانرابطه بین سواد چندرسانه ای با توسعه حرفه ای مدیران ناحیه یک آموزش و پرورش شهر ساری [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 37-54]
مدیریت استرساثربخشی آموزش مهارتهای هیجانی- اجتماعی و مدیریت استرس بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 55-76]
مدیریت دانشارایه مدل سازمان یادگیرنده از منظر ساختار سازمانی حامی یادگیری درآموزش و پرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 149-160]
مدیریت دانشتأثیر مدیریت دانش بر عملکرد شغلی مدیران موسسات آموزش عالی شهر خرمآباد [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 161-184]
مدیریت محتوابررسی عوامل ساختاری و مدیریتی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانههای دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 15-36]
مدیریت منابع انسانیتحلیل کیفی پیامدهای رفتار مدیریتی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 97-114]
مدلمدل ارتقاء یافته مولفه های سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش با روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 115-134]
مدل تعالی سازمانیوضعیت مدیریت تعالی و عوامل سازنده آن در مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 115-132]
مدل سرکوالبررسی کیفیت خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت خودروسازی کیا موتورز در شهر تهران با استفاده از مدل سروکوال [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 41-52]
مراکز آموزش عالیارزشیابی ارتباط میان سبک رهبری تحول آفرین مدیران با تعهدسازمانی در مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 77-100]
مشتریتأثیر کارت امتیازی متوازن به عنوان ابزار سیستم مدیریت استراتژیک بر بهبود توسعه پایدار: اندازهگیری میانجیگری عملکرد سازمان [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 95-114]
مشخصات فردیبررسی ارتباط مشخصات فردی با اضطراب امتحان و ادراک از محیط کلاس دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 153-168]
معادلات ساختاریارائه الگوی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تاثیر آن بر شیوه های حل مسأله دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 55-68]
معیارهای مدل (EFQM)وضعیت مدیریت تعالی و عوامل سازنده آن در مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 115-132]
معلممشکل انگیزه مندی دانش آموزان در کلاس های انلاین و تاثیر آن بر میزان یادگیری آن ها [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 37-58]
مقطع متوسطهبررسی ارتباط مشخصات فردی با اضطراب امتحان و ادراک از محیط کلاس دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 153-168]
مکتب ابنسیناییتأثیر نیمکره های مغز، تغذیه و ذکرهای معنوی بر مکتب پراگماتیسم و ابن سینایی [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 243-264]
مکتب پراگماتیسمتأثیر نیمکره های مغز، تغذیه و ذکرهای معنوی بر مکتب پراگماتیسم و ابن سینایی [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 243-264]
مهارتهای زندگیارائه الگوی عملی بهبود کیفیت سلامتی کودکان دبستانی از طریق آموزش مهارتهای زندگی [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 15-40]
موسسات آموزش عالی شهر خرمآبادتأثیر مدیریت دانش بر عملکرد شغلی مدیران موسسات آموزش عالی شهر خرمآباد [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 161-184]
ن
نظام آموزشیابعاد الگوی اثربخشی آموزش های ضمن خدمت مدیران دوره ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 15-32]
نظام آموزشیشناسایی مولفه وشاخص های نظام آموزشی مبتنی برتوسعه نگرش کارآفرینانه هنرآموزان درهنرستانهای شهر تهران : یک پژوهش کیفی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 105-120]
نظام آموزشی کشورشناسایی و اولویت بندی امکان ها در توسعه رویکرد شناختی آموزش ابتدایی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 159-178]
نظام آموزش و پرورششناسایی مولفههای علوم شناختی موثر بر مدل نظام آموزشی (مطالعه موردی: مراکز پیشدبستانی) [دوره 13، شماره 50، 1400-1401، صفحه 183-204]
نگرش کارآفرینانهشناسایی مولفه وشاخص های نظام آموزشی مبتنی برتوسعه نگرش کارآفرینانه هنرآموزان درهنرستانهای شهر تهران : یک پژوهش کیفی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 105-120]
نوآوریالگوسازی نوآوری باز خدماتی با رویکرد ارتقاء کیفی خدمات و پیشرفت سازمانی در سازمانهای خدماتی [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 69-94]
نوآوری باز خدماتیالگوسازی نوآوری باز خدماتی با رویکرد ارتقاء کیفی خدمات و پیشرفت سازمانی در سازمانهای خدماتی [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 69-94]
ه
هیجانی- اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای هیجانی- اجتماعی و مدیریت استرس بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 55-76]
هویت سازمانینقش واسطهایی اعتماد سازمانی در رابطه با اشتیاق شغلی و هویت سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرمرودشت [دوره 13، شماره 51، 1400-1401، صفحه 172-153]
ی
یادگیریارایه مدل سازمان یادگیرنده از منظر ساختار سازمانی حامی یادگیری درآموزش و پرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 149-160]
یادگیریمشکل انگیزه مندی دانش آموزان در کلاس های انلاین و تاثیر آن بر میزان یادگیری آن ها [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 37-58]
یادگیری الکترونیکیارایه مدلی مبتنی بر تأثیر برنامههای چندرسانهای و یادگیری الکترونیکی بر کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 125-158]
یادگیری سازمانیتأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی الکترونیکی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان حوزه مالی وزارت آموزش و پرورش) [دوره 13، شماره 49، 1400-1401، صفحه 185-204]
یادگیری سازمانینقش میانجی شایسته سالاری در رابطهی بین عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی کارکنان بانک تجارت استان مازندران [دوره 13، شماره 52، 1400-1401، صفحه 33-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد